Приморська райдержадміністрація райрада - Про стан роботи зі зверненнями громадян


Форма входу

Важливо

Про стан роботи зі зверненнями громадян

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за I квартал 2013 року
 


Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 24.12.2012 № 695 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 26.12.2012 року. За результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 15.01.2013 № 7 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за 2012 рік».
Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом I кварталу 2013 року начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник управління фінансів райдержадміністрації , голови Преславської та Мануйлівської сільських рад звітували голові районної державної адміністрації з даного питання.
Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2013 року проведено 3 засідання комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2012 рік в райдержадміністрації.
В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24.12.2012 № 695 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморського району, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднене в районної газети «Приморський степ».
Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2013 року проведено 71 особистий прийом громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації
Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній» через районну газету «Приморський степ». Згідно із затвердженим графіком за I квартал 2013 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 4 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 5 дзвінків.
Телефон довіри запроваджено в райдержадміністрації з 14.02.2009 року, чергове оголошення щодо його функціонування опубліковано в газеті «Приморський степ» № 31 від 02.08.2012 року, а також розміщено на офіційному сайті Приморського району, на інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та адмінбудинках органів місцевого самоврядування. Реєстрація звернень проводиться в відповідному журналі. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.
Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15.01.2013 № 7 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за 2012 рік» з початку 2013 року перевірено 3 структурних підрозділів та 2 сільські ради. За результатами перевірки надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2013 року проведено 1 засідання, під час якого було розглянуто 3 питання. Питання, які виносились на засідання:
1. Про підсумки участі учнів районі у обласних конкурсах «Є права у кожного із нас» та «Значення права у моєму житті»
2. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2012 році;
3. Про затвердження плану роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради на 2013 рік.
В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. З початку 2013 року прийнято 50 громадян.
За I квартал 2013 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 94 звернень, що на 14 звернень більше, ніж за I квартал 2012 року (80 звернень). Серед усіх звернень – 66 на особистому прийомі, 28 письмових звернень (за I квартал 2012 року на особистому прийомі – 64 звернень, письмових звернень 16). Звернень, які були позитивно вирішені - 24, по іншим зверненням заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання субсидій, державної соціальної допомоги, забезпечення скрапленим газом), аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок та оформлення документації на земельні ділянки у зв’язку з прийняттям Закону України від 17.10.2012 № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.
Серед усіх звернень: 4 колективних звернення (за аналогічний період 2012 року – 4 колективних звернення), повторних звернень, як і у I кварталі 2012року, не було. Було порушено 101 питання, які стосувалися: аграрного сектору - 29 (за I квартал 2012 року -36), соціального захисту населення - 21, (за I квартал 2012 року –15); комунального та дорожнього господарства – 11, (за I квартал 2012 року звернень з даного питання не надходило), житлової політики – 7 (за I квартал 2012 року – 2) та інш.
Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 4 таких звернень проти 14 за аналогічний період 2012 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалося: вирішенню житлових питань – 3; виділення земельної ділянки - 1 звернення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З початку 2013 року від Адміністрації Президента України та інших вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 3 звернення громадян, що становить 3 % від загальної кількості звернень. В порівнянні з I кварталом 2012 року роком їх кількість зменшилась (за аналогічний період 2012 року – 4). Звернення надійшли від Кабінету Міністрів України – 2, генеральної прокуратури України - 1. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.
На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
24 січня 2012 року проведено нараду з головами міськсільрад з питань дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян в міській та сільських радах Приморського району за підсумками 2012 року.
Районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.
Задля поліпшення спілкування громадян з органами місцевої виконавчої влади та забезпечення оперативного реагування на неякісне виконання своїх
функцій представниками органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування у фойє першого поверху райдержадміністрації розміщена спеціальна скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування. На даний час скарг на діяльність органів місцевої влади не надходило.
Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».
Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.
Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було. 

Загальний відділ апарату райдержадміністрації апарату






Годинник

Календар

Пошук

Архів записів

Погода

Погода
Погода в Приморске

влажность:

давление:

ветер:

Статистика

Приморська районна державна адміністрація © Створити сайт безкоштовно